قديم 17-11-2007, 12:41 PM   #2
katawy
عضو جديد

الصورة الرمزية katawy
katawy غير متواجد حالياً

يـــــاه علفكره بجد يبخته أو كان يبخته :) أنا حاسس من كلامك انك مخنوقه أوي وبتفكري فيه كتير وتقريبا كده أنا عارف الشخصيه بتعتك تقــــريبا ان انتي لما تحبي حاجه تحبي انها تكون ليكي لوحدك وغيوره أوي وعلفكره أنا هكلمك عن نفسي بس من غير زعل أنا بجد مبعترفشي بحاجه اسمها حب في السن ده وعلفكره كلامي ده مش من دماغي بس دكتره نفسيين كتير اتكلموا في الموضوع ده دماغ الواحد ليها مراحل ممكن هو يكون لسه بيحب بس مش عاوز أي مسؤوليه دلوقتي من أي حد عليه وممكن يكون حس انه اتسرع في اعترافوا بحبوا ليكي ومش عارف يقلك ازاي في حاجات كتير بس أنا عاوز أقلك حاجه سيبك بجد من الكلام ده وحورات الاغاني ومتعرفيش تنامي الحب مش كده بجد وعلفكره معظم الناس في الدنيا كلها بيبقا أول حبه وحده قربته بنت الجيران فبجد فكري بعقلك شويه وسيبي قلبك ويجد يذات اليومين دول القلب لازم يتركن في حاجات كتير وتقريبا انتي في ثانويه عامه فسدقيني لسه الطريق قدامك كبير أوي وعلفكره أنا 21 سنه ولسه محبتش صاحبت ماشي حبيت آه بس حب الي أنا هكمل معاها حياتي مش لازم أستعجل لسه الطريق طويل والظروف بتغير حجات كتير فبجد خديها تجربه اتعلمتي منها والحياه كلها تجارب وبجد متزعليش علي بنآدم انتي أدرتيه وحبتيه وهو مأدرشي كل ده والشبـــــاب كتير أوي الي تقدر :)