قديم 06-01-2014, 03:23 AM   #91
اسلام احمد محمد
عضو

الصورة الرمزية اسلام احمد محمد
اسلام احمد محمد غير متواجد حالياً

السلام عليكم

اكتب هذا الكلام وانا مرعووووووووب

انا بقالى شهر او اقل حاسس انى بموت فى اى وقت وحاسس ان اى حاجه تحصل اربطها على طول بلموت

بداء الموضع فى يوم بليل جالس لوحدى سمعت صوت كلب يعاوى خوت اوووى ودخلت اتوضات وصليت حسيت مع صوت الكلب بان مالك الموت سيقبض روحى الان خفت اوى وجسمى ارتعش جامد وسخن اوووى وبرد جامد وانا بصلى من سعتها وكل ما اسمع قراءن او اقراء احسن بضيق تنفس وقبضه فى صدرى وفى قلبى سعات لوحدى كده احس بضق فى صدرى ونغزه فى الجانب الايسر من الصدر وحاجه كده زى الكوره وقفه فى اول الزاور مش قاد اتنفس ومن سعتها وانا تفكيرى كلو فى الموت واى حاجه تحصل احس بلموت ولو حد كلمنى من اصحابى القدام ما ارد على اخاف يكون دى علامه انى هموت بعض ما اكلمو وامى لما تقولى مالك اقول حاسه بائه وخلاص انا كده هموت وخايف اوى حتى وانا بكتب الكلام ده خايف اوووى وفكرت مليون مره قبل ما اكتبو واصلا لما باجى اكلم حد بفكر فى الكلامه الف مره قبل ما اطلعها روحت لدكتور نفسانى وادانى ادويه بقالى اسبوع مش عامله اى حاجه غير انها بتنيمنى بس انا نفسى حد يقولى الى انا فى دى ايه خصوصا انى متغير اوى وكلو لاحظ على كده مش بضحك ولا بهرج ولا اى حاجه واهلى كمان لحظو زكده وامى تقربيا حست انا هتجنين بجد مش عارف ايه لما اقول وسواس ارجع اقول لا دى حقيقه وكل يوم بليل الاحساس بيزيت ولما يجى وقت النوم مش قادر اقول ولما تيجى سيرت حد مات او اقرءا او اسمه حاجه عن الموت حدث ولا حرج بحاول امسك نفسى بس برجع اقول دى حقيقه لحد وقتى هذا حد يقولى اعمل ايه واسف على الكلام الكاتير ده بس بجد محتا مساعده

شكرا,,,,,,,