قديم 03-12-2013, 06:30 PM   #54
خبز تحت المطر
( عضو دائم ولديه حصانه )
إخوتي في سوريا.. سامحوني

الصورة الرمزية خبز تحت المطر
خبز تحت المطر غير متواجد حالياً

الدولهـ
Jordan
 الجنس ~
Male

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميره الليثى مشاهدة المشاركة
اخى خبز تحت المطر بشكرك على اهتمامك وردك وبحاول والله ان اشغل نفسى باى حاجه بتفرج على برامج طبخ او افلام كرتون والعب مع بنت اخويا المهم ان اى شىء يشغل تفكيرى بس الوسواس بيجى يروادنى فجاءه ويشتتنى تانى .. مثلا امبارح كان اول يوم اضحك من قلبى من فتره بس فجاءه جه فى تفكيرى انى هموت والهم ركبنى تانى وخلانى مش عارفه انسجم مع اللى حوليا .. كمان مثلا صحيت انهارده لقيت نفسى كويسه وعندى احساس حلو بالحياه فجاءه لقيت نفسى فكرت وخايفه يرودنى الوسواس تانى وفعلا رودنى شويه بس بحاول اشغل نفسى عنه واتكلم مع اهلى او اعمل اى حاجه .. وكمان انا باخد سيبرالكس من نفسى ومش بوصف طبيب حاسه انه ريحنى بس مضيقه انى وصلت لكده وخايفه انى افضل اخده طول عمرى .. اتمنى انى ابقى قويه فعلا واهزم الوسواس وانسى كل اللى حصل وربنا يعوضنى بايام حلوه جايه انسى بيها مر ايام مضت .. ومن تانى اشكر اخى لتجاوبك معى وكلامك اللى خلانى احس بالقوه والتفاول وانى هقدر اغلب وسواسى والله هونت عليا .. وانا معاك اذا احتجت ان تفضض عن حالك :)
أختي الكريمة.... ما دام ضحكتي من قلبك.. اذا في فترة قياسية تحسنت الأمور..... صحيتي ووجدتي نفسك في حال جيد..... هههههههه .. أنا انتظرت 5 سنوات لكي أشعر بنصف هذا الشعور... اذا اموركي في تحسن.. السيبراليكس لم اجربه بصراحة.. و لن اتحدث عن شئ لا اعرفه.. لكن ما اعرفه و لدي يقين كبير فيه .. أنكي أختي الكريمة .. تسيرين بسرعة نحو الانتهاء من هذا الطارئ المؤلم الذي جاء إلى حياتك.. وسواس الموت لديكم بسيط اختي الكريمة.. اللهم لا حسد :) بسيط ما دام في فترة شهر او شهرين او حتى اربعة تصلون لمرحلة الضحك من القلب و القدرة على الانشغال و لو لساعة . فهذا انجاز كبييييييييييييييييييير .. الفكرة سوف تأتي .. كلما شعرتي بتركيز الفكرة.. حاولي طردها.. سوف تزول.. صدقيني .. هذا كله سوف يصير ذكريات