قديم 09-09-2017, 04:22 PM   #223
شريهان نادى
عضو

الصورة الرمزية شريهان نادى
شريهان نادى غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم محمد حكيم مشاهدة المشاركة
اهلا وسهلا حبيبتي انا موسوسه من زمان في نبضات القلب ولو قراءتي مواضيعي تلاقيها كلها خوف علي نبضات القلب .
احكي ايه وسواسك بالتفصيل وانا معك

اهلا بيكى حبيبتى انا رح قولك بدايتة بتحصل كالتالى :------
اولا ببيدأ بوجع وحرقة بالقلب وشى عالق بحلقى وببدأ اتجشئ وفم المعدة عندى يبقى زى مايكون فية نار طالع للقلب وواصل للحلق بعد كدا رجلى بتتقل وكأنى مش قادرة امشى واعصابى كلها تبدأ تسيب مابقدرش اتحكم فيها وفورا اقول انا هموت ويبدأ عندى ظهور اعراض خروج الروح اللى هى زى الاية القرانية اللى بتقول(والتفت الساق بالساق )ويبدأ تنميل القدم والاصابع وبطئ ضربات القلب ودوخة وزغللة وهبوط رجلى لما بتسيب بخاف جدا جدااا بقول خلاص كدا وخصوصا التنميل كأن شى بيمشى ف اصابعى وقدمى وحرقة شديظة جدا ف الحلق متل مابتقول الاية (حتى بلغت الحلقوم )والله تعبت وبروح لمركز صحة نفسية باخد جلسات تغير سلوكى وجلسات دعم نفسى وارتحت شوى شوى اسيطر ع الوسواس وكتير يسيطر عليا كنت اخد مهدئ اسمة تريبتزول بيخلينى نام وقت طويل جدا وبفيق تانى يوم دايخة منة وبقوم مخنوقة ومضايقة حدا يشرحلى تفاصيل الاعراض عندة بكل دقة يمكن نرتاح ونشوف حل وماحوظة انا كان عندى سحر واتعالجت منة وقلل من الوسوسة انما حاليا عندى عين حسد وهاى بتغير حياة الانسان بس الوسواس دة ملعون وصعب بيخليك طول الوقت بتموت بالبطئ وحياة مالها طعمةوملشى بتعملوا تحس انك مابدك لا تاكل ولا تلبس ولا تجدد شى