الموضوع: السلام عليكم
قديم 06-01-2016, 05:39 PM   #7
قلب طيب
عضـو مُـبـدع

الصورة الرمزية قلب طيب
قلب طيب غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماندوزا مشاهدة المشاركة
انت فيك ضعف تركيز او وسواس؟؟ كان سؤالك عن الوسواس اخوي

ثم انت قبل كم يوم سألت عن الفافرين ،، واعتقدت انك رح تبدأ بالدواء والان تقول لك اربع سنوات ؟؟ انا بديت ما اركز هههههههه

هدي نفسك اخوي واكتب مشاكلك بالترتيب يعني من بداية مرضك لحد الان وايش وصفلك الطبيب وجرعتك كم وكم لك تاخذها بالضبط ونسبة التحسن من الوسواس ومتى بدأ معاك ضعف التركيز وابشر كل شي له حل اخوي ولا يهمك ... اكتبها الان وارد عليك فورا باذن الله في حالة انك كتبتها الان لاني متواجد
انا الاول جانى وسواس قهرى الكلام ده من 9 سنين بدأ خفيف وسواس تكرار وبدأ ساعتها كده ضعف خفيف فى التركيز يعنى حسيت بيه تقريبا مرتين بس بس كنت بركز وفى حالتى طبيعى جدا بعدها بسنه زاد التكرار معى وجاءت وساوس فى الدين وفى الوضوء والصلاه وكل انواع الوساوس وكان شديد جدا عندها رحت للطبيب وغيرت الاطباء الى ان استقريت على طبيب واحد منذ 4 سنوات وانا ماشى معاه الى الان الحمد لله تحسنت كثيرا من ناحيه الوساوس واستقرت حالتى الادويه اللى باخدها الان فافرين 300-تجريتول 200 ثلاث مرات يوميا - شيزوفاى 30 مرتين -ابيكسيدون 2ملجم مره واحده -كوجينتول 2ملجم مرتين
دلوقتى انا لا اشتكى الا من ضعف التركيز والاستيعاب والفهم
وانا عندما سالت انى اخذ الفافرين 300 بس كنت انوى انى ابطل كل الادويه ماعدا الفافرين وبعدها تراجعت وانا ماشى على كل الادويه