نفساني

نفساني (https://www.nafsany.cc/vb/index.php)
-   ملتقى أصحاب الرهاب (https://www.nafsany.cc/vb/forumdisplay.php?f=56)
-   -   بصراحه فعلا المصريين اجدع ناس (https://www.nafsany.cc/vb/showthread.php?t=84864)

البسمه هىالحياه 05-03-2013 07:00 PM

بصراحه فعلا المصريين اجدع ناس

بصراحه فعلا المصريين اجدع ناس

حد فاهم قصدى ايه

ولافي 06-03-2013 01:47 AM

باربت تفهمنا يافهيم

البسمه هىالحياه 06-03-2013 09:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ولافي (المشاركة 842749)
باربت تفهمنا يافهيم

بالله عليك دا رد مراقب ادارى
يعنى ايه يا فهيم ؛

البسمه هىالحياه 06-03-2013 09:31 AM

على العموم هابين وجهة نظرى
المصريين بيحبوا يساعدوا اى حد بجد وبدون مقابل
هنا فى المنتدى لاحظت حاجه غريبه ؛ يبقى واحد جاى يحكى مثلا تجربته مع الرهاب ومعاناته وعايز مساعده حتى ولو بكلمه تعطيه امل ؛ فنجد الكثير يمرون على الموضوع بدون حتى طلب الشفاء لهذا الشخص ؛ او مثلا حد عمل موضوع بيحاول يساعد بيه ؛ نفس الكلام ؛ مفيش اى ردود تشجع حتى لو موضوع ملهوش لازمه
على العموم العرب كلهم جدعان بس لو ساعدوا بعض ؛ لو كل واحد بقى همه مصلحته ولا هينفع نفسه ولا غيره
واخيرا انا لا اقصد الاهانه لاى احد

ولافي 06-03-2013 04:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البسمه هىالحياه (المشاركة 842777)

بالله عليك دا رد مراقب ادارى
يعنى ايه يا فهيم ؛

هل يا فهيم كلمة سيئة فيها انتقاص..انت الذي بدات كلامك كلغز..وانا جاوبتك على اساس انت الوحيد الي فاهم المغزى..وعلى العموم انا الذي اخطات حين شاركت ..ثم انت تتكلم على مساعدة الناس فاين المساعدة التي طلبتها منك في قسم الاقتراحات..انت الذي تتكلم على الأعضاء الذين يمرون ولا يشاركون ..هل سالت لماذا تركتني انتظر جوابك..على الأقل قل لي اعتذر لا يمكنني القيام بذلك ..وبذلك يرتاح الجميع..وعلى العموم انا اعتذر لك اذا احسست بالكلمة انتقاص وانا اسحبها امام الجميع ..وانا احب المصريين

سهيله 06-03-2013 04:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البسمه هىالحياه (المشاركة 842779)
على العموم هابين وجهة نظرى
المصريين بيحبوا يساعدوا اى حد بجد وبدون مقابل
هنا فى المنتدى لاحظت حاجه غريبه ؛ يبقى واحد جاى يحكى مثلا تجربته مع الرهاب ومعاناته وعايز مساعده حتى ولو بكلمه تعطيه امل ؛ فنجد الكثير يمرون على الموضوع بدون حتى طلب الشفاء لهذا الشخص ؛ او مثلا حد عمل موضوع بيحاول يساعد بيه ؛ نفس الكلام ؛ مفيش اى ردود تشجع حتى لو موضوع ملهوش لازمه
على العموم العرب كلهم جدعان بس لو ساعدوا بعض ؛ لو كل واحد بقى همه مصلحته ولا هينفع نفسه ولا غيره
واخيرا انا لا اقصد الاهانه لاى احد

ايوه كذا فهمنا لأن الجمله تحتمل اكثر من معنى
وكلامك في محله بعض الاعضاء بيكسلوا يردوا على بعض وانا لا الوم حد فكل شخص له ظروفه ولكن
لو كل واحد بياحتسب ذلك لوجه الله تعالى ويشارك برد اوجمله لعلها تكون له شفاء وعافيه لما تكاسل احد
وعفوا اخي البسمه هي الحياة بدون زعل انا لا ارى لك ردودا مثلا في مواضيعي إلا إذا كانت لا ترضيك فهذا شيئ آخر

البسمه هىالحياه 07-03-2013 01:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ولافي (المشاركة 842875)
هل يا فهيم كلمة سيئة فيها انتقاص..انت الذي بدات كلامك كلغز..وانا جاوبتك على اساس انت الوحيد الي فاهم المغزى..وعلى العموم انا الذي اخطات حين شاركت ..ثم انت تتكلم على مساعدة الناس فاين المساعدة التي طلبتها منك في قسم الاقتراحات..انت الذي تتكلم على الأعضاء الذين يمرون ولا يشاركون ..هل سالت لماذا تركتني انتظر جوابك..على الأقل قل لي اعتذر لا يمكنني القيام بذلك ..وبذلك يرتاح الجميع..وعلى العموم انا اعتذر لك اذا احسست بالكلمة انتقاص وانا اسحبها امام الجميع ..وانا احب المصريين

فعلا كان المفروض اقول انا قصدى ايه من الاول ؛
متى تركتك تنتظر الجواب ؛ انا رديت عليك اكثر من مره ؛ ولو تعرف ظروف الشغل عندى هتعذرنى
انا بعمل اللى بقدر عليه لوجه الله ؛ مش عشان مجبر اعمل حاجه.

البسمه هىالحياه 07-03-2013 01:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهيله (المشاركة 842877)
ايوه كذا فهمنا لأن الجمله تحتمل اكثر من معنى
وكلامك في محله بعض الاعضاء بيكسلوا يردوا على بعض وانا لا الوم حد فكل شخص له ظروفه ولكن
لو كل واحد بياحتسب ذلك لوجه الله تعالى ويشارك برد اوجمله لعلها تكون له شفاء وعافيه لما تكاسل احد
وعفوا اخي البسمه هي الحياة بدون زعل انا لا ارى لك ردودا مثلا في مواضيعي إلا إذا كانت لا ترضيك فهذا شيئ آخر

اهلا بكى اختى سهيله ؛ يعلم الله اننى كنت ساضع رد على موضوعك امس ولكن انتظرت الى ان تكملى ؛ وفى حاجه كمان كلامى مش معناه اننا لازم كل المواضيع نشارك فيها ؛ ولكن على قد ما نقدر .

ولافي 07-03-2013 05:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البسمه هىالحياه (المشاركة 843101)

فعلا كان المفروض اقول انا قصدى ايه من الاول ؛
متى تركتك تنتظر الجواب ؛ انا رديت عليك اكثر من مره ؛ ولو تعرف ظروف الشغل عندى هتعذرنى
انا بعمل اللى بقدر عليه لوجه الله ؛ مش عشان مجبر اعمل حاجه.

شفت انت عاوز الناس تعمل لك عذر وانت متعملش ليهم عذر..انا يا اخي ملزمتكش بحاجة..انت رديت ايوا لكن مكملتش معاي وفعلا مش مجبر تعمل اي حاجة ..لكن من الأدب تقولي انا باعتذر مش حاستطيع ظروفي مش بتسمحلي..وبكدة انا استريح ومبقاش استنه..فهمت يا اخي..وانا ايضا اخي عاوز اعمل الموضوع لوجه الله

البسمه هىالحياه 07-03-2013 09:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ولافي (المشاركة 843156)
شفت انت عاوز الناس تعمل لك عذر وانت متعملش ليهم عذر..انا يا اخي ملزمتكش بحاجة..انت رديت ايوا لكن مكملتش معاي وفعلا مش مجبر تعمل اي حاجة ..لكن من الأدب تقولي انا باعتذر مش حاستطيع ظروفي مش بتسمحلي..وبكدة انا استريح ومبقاش استنه..فهمت يا اخي..وانا ايضا اخي عاوز اعمل الموضوع لوجه الله

يا اخى واعتذر ليه ما دام ناوى ان شاءالله اكمل الموضوع والحوار بينا كان اخر كلام ليا ان انا ان شاء الله هاكمل الموضوع ؛ ولكن كما قلت لك ما يعطلنى ظروف العمل
واسال الله لى ولك وللمسلمين الشفاء التام
عموما انا عايز اتعرف عليك
ما الذى تعانى منه ؛ وما العلاج الذى تستخدمه.

عالم نفس اسلامي 07-03-2013 11:37 PM

ارجو حذف الموضوع

هذه المرة ستحذف عضويتك اذا لم تهدأ وتلتزم بالقوانين..ارجوك احترم نفسك ومتتدخلش في شغل الادارة

أحمد البنا 08-03-2013 02:34 AM

الهدوء شوية الله يخليكم ...

شكرا اخي احمد..خلاص ملوش لزمة الاستفزاز..متنسوش احنا اخوة ..الله يخليكم..والأستاذ اعتذر

ملك الرهاب 08-03-2013 04:44 AM

المصريين هل دين وارى انهم اكثر الشعوب العربية محافظة على الصلاة ولكن الاحظ انهم عصبيين.
ويبقى الانسان المصري مبدع في العلم ويحب ويغار على دينة اكثر من غيرة.

والله اعلم

سهيله 08-03-2013 04:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البسمه هىالحياه (المشاركة 843102)
اهلا بكى اختى سهيله ؛ يعلم الله اننى كنت ساضع رد على موضوعك امس ولكن انتظرت الى ان تكملى ؛ وفى حاجه كمان كلامى مش معناه اننا لازم كل المواضيع نشارك فيها ؛ ولكن على قد ما نقدر .

نعم اخي كلامك صحيح ولكن لاكون اكثر دقه ضربت لك مثل بمواضيعي فقط

جزاك الله خيرا

الساعة الآن 10:34 AM